Vaše objednávky s doručením domů na adresu,
na výdejní místo nebo do BOXu
odesíláme ze skladu Vysoké Mýto

Doprava a platba

Ceník poštovného 

 
Poštovné je účtováno dle typu převzetí zboží takto:
 
 

Objednávky s osobním odběrem na prodejně:

Online objednávky s doručením na adresu nebo na výdejní místo:

DPD je doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice. U Balíkovny (dříve České pošty) obvykle druhý pracovní den, ale někdy může dodání trvat i několik dní.
Pro registrované zákazníky je doprava nad 1.000,-  vždy ZDARMA (platí jen při výběru Balíkovny).

 
 

Objednávky akvárií ( větších skříněk, jezírek a jiného zboží jež nelze zaslat běžnými přepravci )

Zpsůsoby platby:
Platba hotově na prodejně při osobním odběru - ZDARMA
Platba online kartou přes platební bránu - ZDARMA
Platba převodem na účet předem - ZDARMA 
Dobírka při doručení na adresu - příplatek 50,-
 
 
Uvedené ceny  dopravy a příplatek za dobírku jsou uvedeny s DPH. 
 
 
Osobní odběr
 
Objednávky na zboží které máme skladem a dostanete mailem a SMS info o vyzvednutí si můžete obratem na prodejně vyzvednout.
 
Veškeré zboží je možné si osobně vyzvednout na prodejnách (dle zadané objednávky):
 
JUWELAKVARIUM
Fibichova 149
Vysoké Mýto

a to každý všední den od 8.00 do 17.00. 

nebo

JUWELAKVARIUM
Nad Obcí I 33
Praha 4

a to každý všední den od 8.00 do 18.00.
 

 
Doprava nadrozměr
 
Akvárium nelze poslat ani poštou ani DPD, abychom Vám zajistili doručení v bezvadném stavu, akvarium vždy přiveze náš zaměstnanec! 
 
"Doprava nadrozměr znamená: dopravu akvária, skřínky, jezírka a dalšího zboží které nejde zaslat běžnými přepravci včetně dalšího objednaného příslušenství. Doprava je vždy realizována vlastnímy vozy a naším pracovníkem. Zboží si vždy máte možnost rozbalit a zkontrolovat ještě před převzetím . Cena zahrnuje také pomoc při odnosu akvária až na místo (např. byt i ve vyšších patrech). S tímto zbožím přijede pouze řidič, tak při např. větších akváriích je třeba řidiči vypomoci při odnosu. Pokud si objednáte také skřínku s montáží, je samozřejmé, že vám akvárium vybalíme a usadíme přímo na dané místo. Samozřejmostí je případný odvoz obalových materiálů.
Akvárium bude velmi pravděpodobně doručeno v naprostém pořádku, přesto aby mohla být uplatněna případná reklamace na rozbité sklo, postupujte prosím následovně: před převzetím akvária prosím prověřte, zda je výrobek v pořádku. Je tedy nutné přesvědčit se otevřením obalu chránícího akvárium a to v přítomnosti řidiče. Pokud zjistíte, že je akvárium poškozené, zásilku prosím odmítněte převzít a řidiči to prosím napište na dodací list. Pozdější reklamace na ROZBITÉ SKLO již nemůže být přijata.
 
Doprava DPD


 Při přepravě přepravní službou DPD: 

  Číslo balíku Vám zašleme na email. 

 

DPD Business

Přehled hlavních výhod:  

DPD Private – balíček přivezou, kdy se vám to hodí

DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.
O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Kromě termínu v nich najdete přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. Ta je skvělým pomocníkem, abyste svůj balíček měli pod kontrolou a mohli si upravit doručení podle svých představ.
V aplikaci DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz můžete: změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr ve výdejním místě, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti.
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

Převzetí a reklamace: Postup, jak správně reklamovat Vaši zásilku ke stažení v PDF zde. 



 
 

Doprava Balíkovna Číslo balíku Vám přijde SMS nebo mailem. Nezapomeňte proto tyto údaje uvézt při vyplnění kontaktních údajů.
DŮLEŽITÉ!
Zejména prosíme nezapomeňte vyplnit mobilní nebo e-mailové spojení.
Bez jedné z těchto informací nemůže být zásilka podána! Důvodem, proč potřebujeme jeden z těchto údajů je, že elektronická komunikace v případě Balíkovny zcela nahradila papírové oznámení, které již ve schránce nenajdete. Prostřednictvím telefonu nebo e-mailu získá adresát informace o uložené zásilce, kterou si tak může vyzvednout například ihned při cestě domů z práce daleko rychleji. 

Informace o tom, že Balíkovna Vaši zásilku převzala do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí,  budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.


Balíkovna na adresu
 
Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.
Proč je Balík Do ruky tak výhodný?
Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.
Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel.
Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.





Možnost vyzvednout si zboží na více než 2000 výdejních míst

Váha zásilky je omezena namax  15 Kg. (pokud bude váha přesahovat 15kg bude zboží odesláno jako Balík do ruky.)
Maximální rozměry 70 × 50 × 50 cm

 Balíkovna – rychle, jednoduše, blízko
  Vyvolávací systém s garancí rychlé obsluhy
Pro zrychlený výdej balíku je nejlepší vybrat si Balíkovnu na poště, která disponuje vyvolávacím systémem pro přednostní odbavení. Na displeji vyvolávacího systému stačí vybrat tlačítko Zrychlený výdej balíku, zadat kód pro vyzvednutí a balík zákazníkovi vydáme zpravidla do 3 minut. Vyvolávací systémy jsou k dispozici na většině pošt s Balíkovnou.
  Vyzvednutí na každém rohu
Adresát se může rozhodnout, zda si zásilku nechá poslat na Balíkovnu na poště nebo mimo poštu, kterou provozuje externí partner. Balíkovny jsou napojeny na logistickou síť České pošty a jejich počet stále roste, aby byly svým zákazníkům po ruce. Sledujte www.balikovna.cz.
  Vyzvednutí třetí osobou
Adresát může pověřit k převzetí balíku i blízkou osobu, které předá kód pro vyzvednutí. Ten stačí v Balíkovně uvést společně se jménem adresáta.
  Sledování zásilky
Každý krok zásilky je možné sledovat online díky službě Sledování balíku na internetových stránkách www.balikovna.cz nebo v mobilní aplikaci Pošta Online.
 
 
Doprava Zásilkovna



Možnost vyzvednout si zboží na více než 9000 výdejních míst

Váha zásilky je omezena namax  15 Kg. (pokud bude váha přesahovat 15kg bude zboží odesláno jako Balík do ruky.)
Maximální rozměry 50 × 40 × 30 cm

  Zásilku doručíme zákazníkům na výdejní místo, přímo na adresu nebo do samoobslužného výdejního místa Z-BOX.

 


S každou objednávkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu) - přijde na email.
 
 
Způsob platby
 
  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443–446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
 
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.
 

Nevyzvednuté zboží

Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště).  Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů.